جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو شهریور ماه 1401

مرجع بانك هاي اطلاعاتي اصناف و مشاغل تهران و كليه استان هاي ايران


پایگاه داده شماره موبایل
منظور از تبلیغات این است که بتوانیم محصولات و خدمات خود را با استفاده از بانک اطلاعاتی شماره موبایل مناسب به مشتریان ارائه کنیم و آنها را به خرید و استفاده از خدمات تشویق کنیم. بنابراین تبلیغات باید به هر شکلی به درستی انجام شود تا اثربخش باشد و بتوان آن را یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی در کسب و کار دانست.

بنابراین تبلیغات نقش بسیار مهمی در کسب و کار دارد و می تواند راهی برای انتقال پیام به مخاطبان هدف باشد. اگر می خواهید تبلیغات به طور موثر و سودآور انجام شود، فعالیت های تبلیغاتی باید به عنوان یک برنامه مناسب انجام شود. در زیر می توانید با یکی از بهترین روش های تبلیغات آشنا شوید.
مهم ترین نکته ای که بانک اطلاعات و شماره موبایل تجاری Bank118 را از سایر سایت ها متمایز می کند، بروز رسانی و پشتیبانی مداوم آن به صورت 24 ساعته است. هر محصولی را که از سایت بانک118 خریداری می کنید، در صورت عرضه آپدیت بعدی، می توانید با مراجعه به پنل کاربری و منوی دانلود، آپدیت بعدی را به صورت رایگان دانلود کنید. محصولات این دسته شامل شماره تلفن همراه و دیتای کامل هستند و عمدتاً برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و هدفمند استفاده می شوند.

بانک موبایل کار
امروزه برای کسب و کار و بازار هدف خود به آرشیو شماره تلفن همراه نیاز دارید تا بتوانید تبلیغات انبوه خدمات و محصولات خود را به بازار هدف خود ارسال کنید. بنابراین، می‌توانید از آرشیو کامل وب‌سایت‌های موبایل بانک بانک118 برای ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی هدفمند برای بازار هدف خود یا بازاریابی تلفنی استفاده کنید. بسیاری از پست های خالی درج شده در سایت Bank118 حاوی اطلاعات کامل هستند. برای مشاهده مشخصات کامل بر روی تصویر محصول مورد نظر کلیک کرده و در ستون سمت راست مشخصات محصول نمایش داده می شود.همچنین برای مشاهده تمامی محصولات و عناوین محصولات بر روی بانک کار کلیک کنید یا به سایت مراجعه نمایید لطفا از صفحه اصلی

بانک شماره موبایل چیست؟
شاید برای کاربران این سوال پیش بیاید که پایه شماره موبایل چیست و چه کاربردی دارد؟ شماره موبایل برای کسب و کار پایگاهی است که در تبلیغات در دنیای دیجیتال بسیار موثر است و امروزه در تبلیغات مختلف مانند بازاریابی تلفنی، پیامک انبوه و ... استفاده می شود و امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مشتریان را برای شما هدف قرار دهید.

به زبان ساده، بانک موبایل کسب و کار در واقع فهرستی از شماره تلفن های جمع آوری شده و خریداری شده برای استفاده ها و موضوعات مختلف است که به داده شماره موبایل نیز معروف است.

با خرید پایگاه داده شماره تلفن همراه، می توانید به راحتی کسب و کار خود را گسترش دهید یا حتی به ساخت، راه اندازی و تبلیغ گسترده آن کمک کنید. با این حال، با تبلیغات هدفمند و مفید، مطمئناً تعداد مشتریان خود را افزایش داده و به موفقیت نزدیک خواهید شد.
در بانک 118 بسته های مختلفی با توجه به معاملات و فعالیت های مختلف وجود دارد که می توانید هر کدام را به صورت هدفمند انتخاب کرده و به روشی متفاوت برای تبلیغات استفاده کنید.

Me yasa بانک مرجع شماره 118 بانک اطلاعات موبایل؟
اگر تصمیم دارید یک تبلیغ هدفمند برای کسب و کار خود داشته باشید، بهتر است پایگاه داده شماره تلفن همراه را انتخاب کنید که بتوانید از آن در تبلیغات مختلف مانند تبلیغات واتس اپ، پیامک های گروهی و بازاریابی تلفنی استفاده کنید.

بانک 118 یکی از بهترین منابع اطلاعات کسب و کار در کشور است که می توان از آن برای خرید شماره موبایل تجاری استفاده کرد. در این زمینه منحصربفرد، می توانید بانک اطلاعاتی از شماره موبایل شرکت های مختلف پایتخت و کشور داشته باشید و پس از خرید بانک اطلاعاتی مربوطه، آن را نیز به صورت رایگان به روز کنید. بنابراین نیازی به خرید مجدد با هر آپدیت ندارید، اما می توانید با مراجعه به پنل کاربری، به روز رسانی های بعدی را دریافت کنید.

در بانک 118 با بسته های متفاوت و متمایز مواجه می شویم که در آن می توانید اطلاعاتی در مورد شماره موبایل از جمله طراحان، گرافیست ها، برنامه نویسان، پیک های موتوری، ساختمانی، معماری، مشاوران املاک، استخدام مربی و پیش بینی کسب کنید. معلم، استخدام حقوقی، استخدام حسابدار. ، کارهای معمولی، انبار، مشاغل IT، واکس، ماشین تحریر، آرایشگاه و غیره.

مزایای استفاده از پایگاه داده شماره تلفن همراه
اولین و مهمترین مزیتی که می توان با استفاده از شماره تلفن همراه به دست آورد این است که می توانیم تبلیغات خود را برای افرادی که به عنوان مشتری می خواهیم به آنها دسترسی پیدا کنیم را هدف قرار دهیم و به عبارت ساده دو چیز را نشان دهیم. یک فلش؛ بنابراین جدا از رسیدن به هدف، در هزینه های تبلیغاتی نیز صرفه جویی کردیم.

یکی دیگر از مزایای موبایل بانک این است که از یک طرف می توانیم به راحتی با گروه هدف ارتباط برقرار کنیم و از طرف دیگر می توانیم تبلیغات را با هزینه کم دریافت کنیم که شانس دیده شدن توسط گروه هدف را افزایش می دهد.

خرید بانک اطلاعات شماره تلفن 118
پس از انتخاب شماره موبایل بسته مورد نظر از دیتابیس کافی است بر روی آن کلیک کنید تا جزئیاتی مانند تاریخ به روز رسانی، نوع فایل، تعداد پیام ها، پشتیبانی و آپدیت، ابعاد فایل و نحوه ارسال آن را مشاهده کنید. همچنین از قیمت محصولات مطلع خواهید شد و هنگام خرید آنلاین بلافاصله اطلاعات و لیستی از تبلیغ کنندگان مربوطه را دریافت خواهید کرد.

البته وجه تمایز این بسته ها از بانکا 118 ضمانت کیفیت و پشتیبانی و همچنین آپدیت خودکار است. در صورت نیاز به مشاوره و پشتیبانی در هر مرحله از خرید و یا در صورت داشتن هرگونه سوال، به صورت 24 ساعته با شماره تلفن های مندرج در سایت بانک 118 در دسترس هستید.

در پایگاه داده 118 می توانید شماره تلفن همراه را به روشی متفاوت و منحصر به فرد بیابید، به این دلیل که بر اساس منطقه جغرافیایی و صنعت طبقه بندی شده است و به هر کسی امکان ایجاد آگهی گزارش گروهی را می دهد. طبق داده های موجود در بانک 118 دقت کنید که اعداد واقعی ارائه شده و در اکثر این بانک ها اطلاعات کامل و کامل ارائه شود. شما می توانید با تبلیغات ویژه با هزینه کمتر و دقیقتر به اهداف خود برسید و روشی مانند استفاده از کار دیجیتال بانک را انتخاب کنید.

اگر برای اولین بار می خواهید از بانک اطلاعاتی 118 خرید کنید، بد نیست بدانید پنل ارسال پیامک به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است که می توانید برای مدت محدود و با تمامی مطالب از آن استفاده کنید. و حداقل مقدار تعرفه در داخل کشور خواهد بود که بسیار مهم تلقی می شود.